Φένια Λυμπεροπούλου: Οι σπουδές μου στο Τμήμα ΙΦΕ ήταν καθοριστικές για τη μετέπειτα ακαδημαϊκή και επαγγελματική μου πορεία

Η Φένια μετά την αποφοίτησή της από το Τμήμα Ιστορίας και Φιλοσοφίας της Επιστήμης (ΙΦΕ) συνέχισε τις σπουδές της σε μεταπτυχιακό επίπεδο στις Διεθνείς και Ευρωπαϊκές Οικονομικές Σπουδές στο Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών. Επιθυμώντας να εξειδικευτεί στα Ευρωπαϊκά θέματα και να ζήσει την εμπειρία των σπουδών σε ένα διεθνές περιβάλλον, παρακολούθησε επιτυχώς το πρόγραμμα MA in European Studies του Πανεπιστημίου του Maastricht στην Ολλανδία.

Στη συνέχεια επέστρεψε στην Ελλάδα και εργάστηκε στο Ελληνικό Ίδρυμα Ευρωπαϊκής & Εξωτερικής Πολιτικής (ΕΛΙΑΜΕΠ), μέχρι που μετακόμισε στις Βρυξέλλες για να εργαστεί στο Campus Brussels του Πανεπιστημίου του Maastricht. Ακολούθησε η συνεργασία της με την Ευρωπαϊκή Φιλελεύθερη Νεολαία LYMEC του Ευρωπαϊκού κόμματος των Φιλελευθέρων και Δημοκρατών (ALDE Party), ενώ τα τελευταία χρόνια εργάζεται στην Ευρωπαϊκή Επιτροπή. Στην Ευρωπαϊκή Επιτροπή έχει εργαστεί στη Γενική Διεύθυνση Οικονομικών και Χρηματοδοτικών Υποθέσεων (DG ECFIN) και τη Γενική Διεύθυνση Εκπαίδευσης, Νεολαίας, Αθλητισμού και Πολιτισμού (DG EAC) για το πρόγραμμα Erasmus+. Σήμερα είναι Υπεύθυνη Τύπου στη Γενική Διεύθυνση Χρηματοπιστωτικής Σταθερότητας, Χρηματοπιστωτικών Υπηρεσιών και Ένωσης Κεφαλαιαγορών (DG FISMA). Συνεργάζεται στο ερευνητικό πρόγραμμα Εφημερίδες της Ελληνικής Επανάστασης (1821-1832).

Οι σπουδές μου στο Τμήμα ΙΦΕ μου έδωσαν την αυτοπεποίθηση ότι μπορούσα να πραγματοποιήσω τα όνειρά μου, σε όποιον επαγγελματικό τομέα και αν επέλεγα. Το εύρος της γνώσης και οι ποικίλες δεξιότητες που αποκτούν οι φοιτήτριες και φοιτητές του Τμήματος ανοίγουν πολλούς δρόμους, αρκεί να έχει κανείς την όρεξη να τους ανακαλύψει!

Στο ΙΦΕ είχα, επίσης, την ευκαιρία να συνεργαστώ με αξιόλογους καθηγητές διεθνούς κύρους, οι οποίοι διεύρυναν τους ορίζοντές μου και συνέβαλαν τα μέγιστα στη διαμόρφωση της σκέψης μου.

Οι προπτυχιακές σπουδές μου στο Τμήμα ΙΦΕ αποτέλεσαν για εμένα εξαιρετική επιλογή, καθοριστική για τη μετέπειτα ακαδημαϊκή και επαγγελματική μου πορεία.

Συνεπώς, εάν γύριζα το χρόνο πίσω, θα έκανα σίγουρα την ίδια επιλογή!