Βιβή Τσακλάγκανου: Το ΜΙΘΕ μου προσέφερε την ουσιαστική βάση διεπιστημονικών γνώσεων που μου άνοιξε τον δρόμο για περαιτέρω αναζήτηση και εξειδίκευση και συνεχίζει να με στηρίζει στην επαγγελματική μου σταδιοδρομία

Η Βιβή αφού ολοκλήρωσε τις σπουδές της στο ΜΙΘΕ έφυγε αμέσως για τις Η.Π.Α. Οι γνώσεις που απέκτησε κατά την έρευνα και συγγραφή της διπλωματικής της εργασίας (που είχε ως θέμα της τα μουσεία ιστορίας και τεχνολογίας της επιστήμης) την βοήθησαν να βρει εργασία στο American Museum of Natural History της Νέας Υόρκης και αργότερα να κάνει πρακτική άσκηση στο Smithsonian Institution. Αποφάσισε να συνεχίσει τις σπουδές της και έτσι απέκτησε ένα MBA από το Baruch College του City University of New York. Τώρα ζει μόνιμα στη Νέα Υόρκη, εργάζεται ως αναλύτρια (market research) στην εταιρία ερευνών αγοράς ECI Research (CRG Global Inc.) και στον ελεύθερό της χρόνο εργάζεται εθελοντικά στο Metropolitan Museum of Art.
Το ΜΙΘΕ μου προσέφερε την ουσιαστική βάση διεπιστημονικών γνώσεων που μου άνοιξε τον δρόμο για περαιτέρω αναζήτηση και εξειδίκευση και συνεχίζει να με στηρίζει στην επαγγελματική μου σταδιοδρομία. Μου προσέφερε ακόμα τη συνεργασία και καθοδήγηση καθηγητών καταξιωμένων στην ειδικότητά τους, οι οποίοι προσφέρουν ποιότητα και υψηλό επίπεδο διδασκαλίας. Μου προσέφερε τη μοναδική εμπειρία ενός οκτάμηνου στο Πανεπιστήμιο της Rennes I στη Γαλλία (στα πλαίσια του προγράμματος Erasmus) και το μικρόβιο για περισσότερα ταξίδια. Μου πρόσφερε την απόκτηση φίλων ζωής!