Άρτεμις Μαρκάτου: Οι σπουδές μου στο ΜΙΘΕ μου πρόσφεραν γνώσεις σε ένα πολύ μεγάλο εύρος επιστημών πράγμα που σε μαθαίνει να ελίσσεσαι σε διάφορα πεδία γνώσης και σε διαφορετικούς τομείς δραστηριότητας

Η Άρτεμις μετά το ΜΙΘΕ συνέχισε τις σπουδές της στο μεταπτυχιακό πρόγραμμα σπουδών του τμήματος Βασική και Εφαρμοσμένη Γνωσιακή Επιστήμη. Σήμερα εργάζεται σε μια εταιρεία συμβούλων επιχειρήσεων. Ασχολείται με θέματα που αφορούν κοινωνικές μελέτες και έρευνες, μελέτες οργάνωσης δημοσίων και ιδιωτικών φορέων αλλά και σε αξιολογήσεις έργων.
Οφείλω να ομολογήσω ότι το ΜΙΘΕ δεν ήταν στις πρώτες μου επιλογές όταν έδωσα πανελλήνιες εξετάσεις. Κατά τη διάρκεια των σπουδών μου όμως το ΜΙΘΕ με κέρδιζε όλο και περισσότερο. Οι σπουδές μου στο ΜΙΘΕ μου πρόσφεραν γνώσεις σε ένα πολύ μεγάλο εύρος επιστημών πράγμα που σε μαθαίνει να ελίσσεσαι σε διάφορα πεδία γνώσης και σε διαφορετικούς τομείς δραστηριότητας. Αυτό που θεωρώ όμως πιο σημαντικό είναι τα εφόδια που πήραμε μέσα από αυτή τη διαδικασία όπως η καλλιέργεια της αναλυτικής σκέψης και της συνθετικής ικανότητας. Έμαθα να προσεγγίζω τα πράγματα πιο σφαιρικά.

Κατά τη διάρκεια των σπουδών μου γνώρισα αρκετούς ανθρώπους που συνέχιζαν τις σπουδές τους για δεύτερο πτυχίο επιλέγοντας το ΜΙΘΕ. Τότε δεν μπορούσα να καταλάβω ακριβώς γιατί κάποιος αντί να επιλέξει να συνεχίσει τις σπουδές του σε μεταπτυχιακό επίπεδο επιλέγει μια δεύτερη σχολή και μάλιστα με ένα πρόγραμμα σπουδών αρκετά απαιτητικό. Τώρα απλά επικροτώ την απόφαση τους.