Νικολέτα Τσέκου: Το ΜΙΘΕ με βοήθησε να διευρύνω τη σκέψη μου μέσα σε ένα περιβάλλον διαφορετικότητας και ανοχής

Η Νικολέτα μετά την αποφοίτησή της εργάστηκε για ένα χρόνο στη διεθνή μεταφορική εταιρεία CARGO TALK SA, αρχικά ως Γραμματέας Διεύθυνσης και στην συνέχεια στο τμήμα operation. Στη συνέχεια πέρασε σε έναν τελείως διαφορετικό χώρο, δηλαδή στα βιβλιοπωλεία ΠΑΠΑΣΩΤΗΡΙΟΥ, όπου πλέον εργάζεται ως υπεύθυνη στο Τμήμα Τέχνης, στο κατάστημα της Στουρνάρη. Τον Οκτώβριο κλείνει τέσσερα χρόνια εργασίας στον Παπασωτηρίου. Η Νικολέτα είναι αδελφή της Δανάης (δες το προφίλ της πιο πάνω).
Ο υπεύθυνος προσλήψεων των βιβλιοπωλείων Παπασωτηρίου μου εξήγησε ότι ως απόφοιτος του ΜΙΘΕ, είχα πολλά πλεονεκτήματα σε σχέση με τους υπόλοιπους υποψηφίους για τη θέση, καθώς έψαχναν ένα άτομο με σφαιρικές γνώσεις, που δεν θα περιοριστεί σε ένα μόνο τμήμα. Η ποικιλομορφία του ΜΙΘΕ, δεν είναι μόνο δελεαστική λόγω ακριβώς του αντικειμένου και της φύσης του, στον χώρο του βιβλίου και των εκδόσεων, έναν χώρο στον οποίο δεν υπάρχει περιορισμός και εξειδίκευση στα θέματα, αλλά με βοήθησε να εναλλάσσομαι ευκολότερα στα διάφορα τμήματα και υποκαταστήματα, λόγω των γνώσεων μου και να εδραιώσω σε δύσκολες εποχές, την θέση, που πραγματικά με ενδιέφερε.

Έμεινα πολύ ευχαριστημένη από τις σπουδές μου και από το γνωστικό αντικείμενο της σχολής! Με βοήθησε τόσο στην μέχρι τώρα επαγγελματική μου πορεία αλλά και στην διεύρυνση της σκέψης μου και στην γνωριμία μου με ανθρώπους διαφορετικούς μεταξύ τους και με τελείως διαφορετικά ενδιαφέροντα, που μόνο στο ΜΙΘΕ θα μπορούσαμε να συνυπάρχουμε!