Ευλαλία Αμυγδαλάκη: Το ΜΙΘΕ μου προσέφερε το σακίδιο με τα απολύτως απαραίτητα είδη, που χρειάζεται ένας ταξιδιώτης ώστε να μετακινείται με άνεση χωρίς να ανησυχεί για τις συνθήκες και τον τελικό του προορισμό

H Ευλαλία μετά την αποφοίτησή της συνέχισε με μεταπτυχιακές σπουδές στο Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στην Ιστορία και Φιλοσοφία των Επιστημών και της Τεχνολογίας του ΜΙΘΕ και συνέχισε στο ίδιο πρόγραμμα εκπονώντας το Διδακτορικό της με θέμα την Κλωνοποίηση του Ανθρώπου. Σήμερα είναι επιστημονικός συνεργάτης στο Ίδρυμα Ευγενίδου.
Η φοίτηση μου στο ΜΙΘΕ υπήρξε συνειδητή επιλογή για την οποία δεν μετάνιωσα ποτέ. Εκτός από μία (κατά τη γνώμη μου) αναντικατάστατη μορφωτική εμπειρία, η πολυετής ενασχόληση μου με θέματα Ιστορίας και Φιλοσοφίας των Επιστημών επηρέασε καθοριστικά τον τρόπο σκέψης μου. Σε θεωρητικό επίπεδο, το ΜΙΘΕ «κάλυψε» τις πνευματικές ανάγκες κι αναζητήσεις ενός ανήσυχου εφηβικού πνεύματος διδάσκοντας μου, κατά βάση, μεθοδολογικές αρχές επίλυσης προβλημάτων. Με αυτή την έννοια, θεωρώ ότι φοίτησα σε ένα αυτοτελές ακαδημαϊκό ίδρυμα, ένα «συμπυκνωμένο» πανεπιστήμιο, που μου παρείχε ουσιαστικά εφόδια για να συνεχίσω τη ζωή μου, ανεξάρτητα από την πορεία που αυτή επρόκειτο να πάρει. Με δυο λόγια, θα έλεγα ότι το ΜΙΘΕ μου προσέφερε «το σακίδιο με τα απολύτως απαραίτητα είδη που χρειάζεται ένας ταξιδιώτης, ώστε να μετακινείται με άνεση χωρίς να ανησυχεί για τις συνθήκες και τον τελικό του προορισμό».