Δανάη Τσέκου: Οι σπουδές μου στο ΜΙΘΕ με βοήθησαν να μην αντιμετωπίζω τον κόσμο μονοδιάστατα αλλά να προσπαθώ να κατανοώ καθετί νέο χωρίς προκαταλήψεις και συντηρητισμό

Η Δανάη μετά την αποφοίτησή της από το ΜΙΘΕ ξεκίνησε να εργάζεται σχεδόν αμέσως. Αν και ήθελε να συνεχίσει τις σπουδές της στην Ιστορία της Επιστήμης που πάντα την ενδιέφερε και την γοήτευε ως αντικείμενο, οι πολλές απαιτήσεις της εργασίας της σε χρόνο και σε κόπο δεν της το επέτρεψαν. Η Δανάη μπήκε αμέσως στο χωρό της ναυτιλίας που της ήταν εντελώς άγνωστος έως τότε. Τον πρώτο χρόνο εργάστηκε στη ναυτιλιακή εταιρεία Polembros Shipping στον Πειραιά ως βοηθός γραμματέα διεύθυνσης. Τα τελευταία 7 χρόνια εργάζεται σε μια άλλη ναυτιλιακή εταιρεία, με έδρα πλέον την Αθήνα. Ονομάζεται Aegean Bulk και διαχειρίζεται φορτηγά πλοία που μεταφέρουν ξηρό φορτίο σε όλο τον κόσμο. Ο στόλος της είναι πολύ νέος και βρίσκεται ήδη στο πλαίσιο ναυπηγικού προγράμματος που περιλαμβάνει την παραλαβή 3 νέων πλοίων. Η Δανάη είναι αδελφή της Νικολέτας (που το προφίλ της μπορείτε να βρείτε παρακάτω).
Η ενασχόλησή μου με την ναυτιλία με έκανε να δω πόσο ισχυρός χώρος είναι και πόσο μεγάλη δυναμική έχει. Αν και το πτυχίο μου δεν έχει και πολύ σχέση με την επαγγελματική μου αποκατάσταση, έχω την πεποίθηση ότι οι σπουδές μου στο ΜΙΘΕ με βοήθησαν σημαντικά στην ορθή αντίληψη και επίλυση των θεμάτων που συναντάω μπροστά μου, και κυρίως μου έδειξαν πως να μην αντιμετωπίζω τον κόσμο μονοδιάστατα αλλά να προσπαθώ να κατανοώ καθετί νέο χωρίς προκαταλήψεις και συντηρητισμό. Αυτός ο τρόπος σκέψης είναι αρκετά επηρεασμένος από τη θεματολογία και το αντικείμενο του τμήματος. Το ΜΙΘΕ είναι ένα τμήμα που προτείνω ανεπιφύλακτα στον καθένα γιατί του προσφέρει τη δυνατότητα να γνωρίσει τη διαδρομή των επιστημών και πώς επηρεάζουν καθοριστικά την καθημερινότητα μας.